Ny Boostcom Data Management Plattform

Vår nye Data Management Platform er live – den gir deg nye, spennende muligheter som hjelper deg til å forstå hva kundene dine gjør i den fysiske og digitale kjøpssituasjonen. I kombinasjon med omfattende Boostcom Loyalty, leverer plattformen målrettet kommunikasjon på alle relevante plattformer basert på forbrukernes faktiske oppførsel, kontekst og preferanser.

Audience Manager funksjonen i DMP er laget for å møte kundenes komplekse krav i en kjøpesenterverden der kundene forventer relevante budskap i sin foretrukne kanal. Plattformen gjør at du kan samhandle og kommunisere mer effektivt med dine egne kunder ved hjelp av avanserte segmenteringsmuligheter.

728bdd3c-e6fb-4b12-b474-ea6f05991723 (1)

Boostcom DMP inneholder følgende nøkkelfunksjoner:

  • Kommunikasjon til medlemmene basert på faktisk oppførsel og kontekst
  • Mulighet for å bygge unike segmenter per kanal
  • Mulighet for å koble til tredjepartsdata via API (for eksempel Parkering, Wifi, Footfall)
  • Komplett oversikt over alle datakilder knyttet til DMP
  • Sofistikert rapporteringssystem

Løser denne utvidelsen noen av dine problemer? Hvis ja, ikke nøl med å kontakte oss.